12 Mayıs 2016 Perşembe

Bugün,

her sabah gibi 06,30 da değil 04,58 de uyandım, Wilo uyanmış içeriye girmek için viyav konserine bağlamıştı, araya ezan karışınca uyur belki diye boşa ümitlenip yorganı boğazıma çektim sıcak bastı. O bitti viyavın ikinci nakaratı başladı, kalk dedim Gonci kalk ! Uyku da gitmişti zira, kedimle oynaşmak cazip geldi.
balkonda salonsalomanjesinde oturur vaziyet gözü kulağı mutfak kapısına dikmiş bekliyordu Wilo, açtım kapıyı doldu içeri :D bir kucak kedi :)

Serviste ağzım açık uyuklamamın sebebi de budur yane, normalde uyumam,
gazetemi alıp tırmanırken bir kat merdiveni umut doluydum yine de bahardı,
ta ki ilk sayfadan itibaren okuduklarıma dek...

Orlando Bloom abimiz ve Selena Gomez haberi çarptı gözüme, bizim Selena kızımın arkadaşı gibi olan hani bizim evde abboooow hemi de Orlando ile vay be, Ketimize perimize yapılacak şey mi , insafsızlar derken,

Adaletçibakan b.b. 'nin firariler için "onlar ... 'nın üyesi değildiler " dediği haberi , kan beynime sıçradı hop geri indi niyeyse , ilk tepkim çabuk söndü, aklımın yettiği bedduaları edip kapattım, firar suç değil mi ki, savunuya da bak ,,
derken,
üçüncü sayfa bitmek bilmeyen taciz, kadına şiddet haberleri,, işitme engelli, konuşamayan vatandaş işkur aracılığı ile okulda temizlik görevine başladığı ilk gün kız öğrenciyi taciz ediyor yuh ! ne çeşit bir insan ne çeşit olaylar...
doğumdan çıkan anneye hastabakıcı tacizi ! nefrette son nokta.
Bitti mi , nerdeeeee ,
krem ve makyaj malzemelerinin çoğunda ve yüksek oranda civa tespit edilmiş , tesadüfen yaşıyoruz biz cidden !
artık daha şaşırmam hiç bir habere derken , yüzüne sahte doktor tarafından beton ve yapıştırıcı enjekte edilen transeksüelin görüntüleri beni benden aldı, beton yaa beton abicim..
Ege ekine geçince gördüm ki insanımız aldatılmaya o kadar müsait ki, adamcağız yıllarca sen çalış alamanyalarda memlekete dön, iki kez telefonla dolandırılmış, üçüncüde eşi şüphelenip polise haber salmış, kadınları da dinlemez ki bu tip insanlar değer vermez, dinleseler daha temkinli olurlardı belki,,
nihayet güzel haber Sibel Can evleniyore , İngiliz iş adamı ile, ilk aklıma gelen ingilizcesi iyi mi ki, oldu, herkes kendin gibi bilme diye iç sesimle azarladım ama dilin kemiği yok işte :)




18 Nisan 2016 Pazartesi

Nisan, fuar ve güzellikler

Nisan bitti bitiyor derken, İzmir Kitap Fuarı ile can bulduk. Atölye çalışmalarımızın ortak ürünü bebeğimiz "Öykü Sınır Bilir Mi?" okuyucularla buluştu.
Elimden bırakamıyorum,  ne güzel öyküler yazmışlar ekip arkadaşlarım ;) tekrar tekrar okunası, hepsinin kalemine yüreğine sağlık.
Cumartesi ve pazar Kanguru Yayınları standındaydık , çok keyifliydi yine, edebiyat birleştirici bir güç ve BİZ olunca güzel ;)
Perşembe günü yine imzam var , Çarşamba akşamı arkadaşlarımın sunumu :) Hayat güzel...
Fuar alış verişimi henüz yapmadığım için burada paylaşamıyorum , her yıl hevesle taşıdığım bir dolu kitap olurdu. Haftaya artık ;)





Kanguru Yayınları Aykırı Kuş Ortak Kitap / IV




Benim güzel ailem 





Aykırılar ... 



7 Mart 2016 Pazartesi

Wilmer relax mod



pazartesi mesai bitimi yaklaşmış haydi biraz gevşeme zamanı ,

İrem & Wilo

bahar mı gelmiş? o halde renk, dans !


 İrem 'in sınav haftası tüm kitaplarını getirmiş eve, pazar günü çalışacakmış. "Baba  bahar gelmiş papatya toplayalım mı? " demiş cumartesiden . O zaman önce ruhumuzu besleyelim zihnimiz çalışsın dedik ve kahvaltı mekanlarını hızla ( desem yalan olur o kadar kalabalık ki, araba, insan trafiği) geçerek , Yakaköy- Ulucak arası bir yerde papatya cennetine düştük :) 
Taçsız olmazdı tabii, 
yaşasın bahar ! 
içinde çok şey gizli, 
umut,
doğa,
huzur, 
sevgi...

Her çiçek başka dilde seviyordu baharı 





3 Mart 2016 Perşembe

kısa kısa

okuyorum; Kırmızı Saçlı Kadın- Orhan Pamuk

yazıyorum  ; Aykırı Kuş dergi için, "dar sokaktaki otel "  , her zaman olduğu gibi, yazdığım otele yürüyen kadın kalemi eline aldı :)

araştırıyorum ; zihin haritaları , kiralık aşk fragmanı :p, sakız diyeti bozar mı ? internet paketi!

seviyorum; baharı

bekliyorum; enginarın biraz daha ucuzlamasını , çok özledik :)  , game of thrones yeni bölümlerini, İzmir Kitap fuarını :)

dinliyorum; Hayko Çepkin son albümü ( sağolsun Aliyecim), Ceylan Ertem, Cem Adrian

izliyorum; survivor, Sense8 1.sezon finalindeyim, paramparça, kiralık aşk, the walking dead, teen wolf, evli ve öfkeli

istiyorum; yeşillikler arasında gezmek tozmak ...



not: modelim kim tabii ki İrem kız :)