20 Şubat 2013 Çarşamba

Ordan burdan şurdan filmler,kitaplar,yaşam filan..

Bahar gelsin bahar gelsin nidalarına başlamadık henüz, Mustafa geçen gün ilk cemre düşmüş dedi.Olsun dedim geçen sene de üç cemre de düşmüş olmasına rağmen baharın gelişi gecikmişti.Cemre'leri aramaya çıkmış olmayacak türlü esprilerle bekleşmiştik.

Bu sabah şirkete girerken bina önündeki ağaçtan gelen kuş cıvıltıları aklımı çeldi, evet bahar gelsin dedim , içimden ;)

Dün akşam Kelebeğin Rüyası filminin galası yapıldı.Film ve Kıvanç Tatlıtuğ eleştirmenlerden tam not almış.Annem  duyduğu günden beri sayıklıyor bu filmi,kardeşim de öyle.Çocukları baba-kız günü bugüüün ve babasssıııı Deniz seni istediiii gibi kandırmacalarla evde bırakıp kızkıza böyle bu filme gitmek istiyoruz.Umarım haftasonu ayarlayabiliriz bakalım..



Bir güzel haber de Engin Günaydın cephesinden..Galip Derviş, yabancı dizi uyarlamasıymış.Daha iyi. Engin Günaydın'ın varlığı yeter ;)

Star Tv^de yer alacakmış bu dizi de.


Bir de kitap var alıp okumak istediğim, Ece Temelkuran, Düğümlere Üfleyen Kadınlar.
Okuyan blogger arkadaşlarım var onlardan da yorumları ,paylaşımları inceleyeceğim bugün.



Ve ve ve dinlemek istediğim, merakla beklediğim bir albüm Nilüfer ve 13 Düet




ve son haber spor dünyasından ; evimize çok yakın bir spor salonu açıldı, pilates saatleri ve günleri uygun gelmedi yoksa gidecektim.Gitsem mi acaba yaa o kadar kararsızım ki :(
Dün akşam bir deneme yaptım.Eve geldik saat 19,00 mutfağa geçiş, akşam yemeği ve masayı hazırlama , ertesi günün yemeğini yapma ,bulaşık v.s içeriye geçiş saat 20,10 olmuş.
İrem ile onun odasında Uno oynamaca, Disneyde bir çocuk dizisi, çantasının ve giysilerinin hazırlanışı, meyve faslı saat 21,15 ,İrem yattı .
demek ki 20-21 seansı  için İrem ile geçirdiğim fasıl haftanın üç günü sekteye uğrayacak.
Odaya geçtim ki enerjim bitmiş gibi.. eh 21,30 -24,30 üç saat kitap,dizi olayı..21-22 seansı olabilir ama bunun dönüşü var ..
bilmiyorum işte haftasonu grubu açılırsa ona giderim ben de dedim.Şimdilik askıya aldım bu işi..

her telden haber bültenimiz sona ermiştir :) sevgiyle dön ey dünya !

9 yorum:

  1. O filme bende gitmek istiyorum hemde acilen :))
    Canımcım yaaa ne kışları hiç kitap okuyamıyorum. Zaman yaratmaya çalıştıkça zamanlar hızlanıyor sanki :)
    Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu kış verimli okuyamadım , haydi birlikte hızlanalım mı ;)

      Sil
  2. Gonca, o filmi ben de merak ediyorum ama şimdilerde aklım Portofino da aşk filminde. Sınırlı sayıda gösteri ama biletleri 40 TL. Çok pahalı geldi bana: )
    Neyse kitaba başlamadı isen birlik okuyalım dicem yine ama karar verince hemen başlama, benımkının gelmesını bekleyelım: ) Gerçi tarih kitabı tercih ederdim ama: )
    Engin günaydın'a ısınamayanlardanım ben: ( Neden bilmiyorum, böyle garip huylarım da var, nedensiz: )
    Ve Nilüfer merakla beklenenlerden, yalnız değilsin.
    Ve en ilginci, ben de spor salonuna başlayacağım, pazarlık aşamasındayım. Yeni yer açıldı buraya, Martta başlıyorlar, bir de Life Gym var. Kapıştırmak istiyorum cunku ne ücret politikası yok ve kimden ne yolarlarsa muhabbeti dönüyor spor salonlarında: ( Ben de hafta içi geç saat düşünüyorum, malum TV yok ben de: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül, bu kitabı almadım henüz, senin önerin var mı ? seçelim bir kitap ;) Nar Ağacı 'nı okuyorum şu an gerçi ancak yarılayabildim.
      Yaa spor için dedim, birlikte başlayalım ona da ;) bir arkadaş,bir paylaşım olmadan da zor geliyor insana :) online bağlanırız artık mesafe kısalsın maksat hehe :))

      Sil
    2. Tamam ben sipariş vereyim kitabı o zaman. Sen de alma, ben sana göndereyim. Mail atacağım sana gün içinde: )

      Bu arada dün gittim spor merkezi ile. İkit ane eve yakın var, biri erkek kadın karısık biri de ayrı. Karışık daha profesyonel ayrı olan yeni açılıyor nedir ne değildir bilmiyorum ama çok iddialılar. Şimdi kafamı kurcalayan şey? ay dur blog konusu cıktı bana yazayım ordan okursun: )
      Hadi kaçtım: )

      Sil
    3. bak şimdi, tamam geliyorum bir bakayım nedir sporda son durum ?

      Sil
  3. Merhaba, ben de doğru dürüst kış yaşanmamasına rağmen baharı bekleyenlerdenim :)
    Engin Günaydın'ın dizi reklamına denk geldim ve merak ettim açıkçası. Bakalım nasıl bir uyarlama olacak...
    Spor salonları korkulu rüyam, bir türlü start veremiyorum, sizin için uygun bir zaman dilimi olur inşallah..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz gel sen de baharı karşılarken bir start verelim mi :)
      bahar da gelsin çok çabuk değil mi :))

      Sil