17 Aralık 2012 Pazartesi

yeni bir güne başlarken ;

yeni bir gün , yeni umutlar, her şey gönlümüze göre olsun  :))

mail grubundan arkadaşlarımla yazışıyorduk , pazartesiseverlikle ilgili ;)  dedim çok severim :)

haftasonu dozer gibi geçiyor bünyeden , bugün daha düzenli yaşama geçişin ilk günü oluyor. Cumartesi günü İrem kurstayken bir kaç haftadır yapamadığım ev işlerimi toparladım.İrem'i almaya birlikte çıktık evden ,eşimle, Forum 'a yılbaşı gelmiş, hazırlıklar tamam ..Leman Cafe sözüm vardı kızıma, orada karnımızı doyurduk, eğlenceli geldi İrem'e de beğendi..
biraz gezdik, İKEA da dolapları inceledik, döndük eve.
Dört saat süren bir sosyal bilgiler çalışma maratonumuz var ki takdire şayan .. (böyle mi yazılır kullandığım bir ifade de değil nereden düştü satırlarıma ) Milli Mücadele yılları ile ilgili varsa kafanıza takılan sorunuz efenim :p
Pazar sabahı kahvaltının ardından yine epeyce süren matematik ödevi ve tekrarı ardından doğa gezisi yapalım, fikri ile attık kendimizi yollara..
Çiçekliköy'den girdik, Yakaköy'den bir çıktık ki bilmediğimiz bir yerleşim yerindeyiz, Ulucak imiş.Kemalpaşa 'ya bağlı..
neyse yolda molalar verdik derin derin nefes aldım = huzur ..süperdi ..
Doğa , her şeyin ilacı tüm umutsuzlukları,pişmanlıkları, alıp götürüyor :))
Dönüş yolunda Yakaköy çıkışında Köyüm Bahçe adlı mekanda karnımızı doyurduk.Aslında kahvaltısı çok meşhurmuş, bir daha ki sefere kahvaltıya gideceğiz.

Eve dönünce rutin pazar akşamı bekliyordu bizi, son bir sosyal tekrarı da yapıp huzurla uyudu kızım.Biz TV, pc takıldık , yeni kitabıma başladım ben de huzurla uyudum :)

Sabah yaşasın Pazartesi idi ,güzel başladı umarım böyle devam eder ..
Forum'da yılbaşı hazırlıkları



Leman Kültür Cafe

Doğa

Köyüm Bahçe 'de 

kızımmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder