12 Şubat 2013 Salı

döndüm ben , ben döndüm

Ne tatildi ama, gez gör gez gel bitmedi :)
İyi geldi..
Kızımla hesapsız , gönlümüzce vakit geçirdik.
Tatile , eşimin ablalarının doğumgünü kutlamaları ile başladık.Cumartesi akşamı, küçük halamızın da Bodrum'dan ailesi ile aramıza katılması ile buluştuk. Kalabalık aile çok güzel bir şeymiş.. Buca'daki kutlamada kaç kişiydik bilemiyorum ama çok keyifli bir geceydi..

Ailenin kızları,gelinleri,torunları ,bütün kızlar toplandık :)

Aynı grup pazar sabahı yine orada kahvaltıdaydık :)

Büyük ablalarımızın birisi Urla'da diğeri Narlıdere'de yaşıyor.Ertesi gün akşamı bizim civar üç aile toplanıp onlara gezmeye gittik hem de yatılı :) Tam cümbüştü, iki gece üç gün süren bu gezimizden yorgun ama mutlu ayrıldık.

İrem hanım örgüyü elinden düşürmedi halaları ve babaannesi ile birlikte :))

Kuzenlerle sinema keyfi ;)

Bu gezide kendi tasarımı olan tişörtü giymeyi tercih etti :D

Döndüğümüz akşam da bizdeydik küçük halamız,kızı ve eşi ile..Babamızı özlemişiz ,hasret giderdik :)

Özüm ve İrem elektronik bankacılık oynarken ;)

İzmir'de sayılı gün kalacağız , Akhisar yolcusuyuz diye cuma gününü kendimize ayırdık , annem de yeğenim ile evde sıkılmış , güzel havayı kaçırmayalım dedik, kalktık Alsancak turu yaptık :D

Kardeşim Burcu da ikinci hafta için izin almış, memleket kokusu dedik vurduk kendimizi yollara..
Akhisar'a adım attığımız gibi, festivalin ortasında bulduk kendimizi, her köşe başında canlı müzik, eğlence ;)
iki gün kaldık ama doya doya geçti,hasret giderdik sevdiklerimizle.Annemi orada bırakıp ,çocuklarımızla döndük biz ;)

Hİç boş durmadılar orada , kedi ve köpeklerine kulübe yaptılar :)

Kitap okuma zamanııı

köpüşe isim bulamadı bir türlü dost mu,duman mı derken  neydi en son unuttum :))

yollarda ..

anneanne emekli öğretmen olunca dersten kaçış yok ;)

festivalden ,

ÇArşamba olmuştu, tatilin ikinci yarısı da yarılanmıştı.. Ama gezilecek,görülecek yerler bitmemişti..
Üniversitede üç yakın kız arkadaştık Özgül,Behice ve ben..ayrı gayrı düşünülemezdik..Dört senemiz yurtta birlikte geçti, kardeş olduk, kardeşten yakın olduk , can olduk biz..
Behice gelmiş İstanbul'dan, güzel de bir teklifi varmış ; Denizli'ye gidip henüz almadığımız diplomalarımızı alalım ! Çıkış belgeleri ile buraya kadarmış :D
Sabah erkence düştük yollara, Denizli aaah Denizli..ailemden ilk kez ayrı düşüren şehir, yeni kızkardeşler edindiğim,şehir, eşimi ,can yoldaşımı bulduğum şehir !
Geçmişi yad edip, eskiden kampüsü bile olmayan dağ eteğindeki binamızda bir tur attık, artık herşey var diye iç geçirdik..
Gençliğim, öğrendiklerim,öğreneceklerimle dolu anılarım..
Dİplomalarımızı aldık, geriye kalan zamanda da bolca gezdik.Orada yaşayan arkadaşlarımız da bize eşlik ettiler ve epey geç vakit eve döndük.. Hüzün,anılar,heyecan kollarında uyuklayarak..

meşhur Denizli horozları..

O ağacın altında ne günlerimiz geçti bizim..

Özgül bize doyamadı :p perşembe sabahı erkence kahvaltıya bekliyorum daveti ile geldi :) Sabah tüm yorgunluğumu atmış olarak kalktım.İRem 'i alıp Özgüllere geçtim..
Özgül'ün kızı Zeynep,BEhice'nin kızı Ada ile İrem çok sıkı dostlar ;) aynı bizim gibi :))

Çok güzel zaman geçirdik, akşama da babaların katılı ile keyfimiz devam etti.Biz tatilci annelere göre hava hoştu :D ama babalar ertesi gün mesaiye kalkacaklardı..Onları yol edip orada kaldık.Zeynep de pijama partisine hevesliydi ve kızlar çıldırmışlardı :D

Kuzular ve anaları :)))

İrem bu ;) faaliyetsiz geçer mi asla !

Evimize döndüğümüzde " evim eviiiiiimmmmm" dedim tüm mutluluğumun,güzel anlarımın yanında evimi özlemiştim ;)

Rutin ev işleri ile geçen haftasonu ardından dün işe döndüm, okul açıldı, eskiye dönüverdik birden, bu işten en  memnun olan da sevgili eşim Mustafa idi hiç şüphesiz :)))

Mutluluk,dostluk,sevgi depolayıp geldim ;)