24 Ekim 2013 Perşembe

Fringe - İzledim bitti (1)







Fringe,
J. J. Abrams, Alex Kurtzman ve Roberto Orci tarafından kurgulanan Amerikan bilim kurgu dizisi. Dizide Kamu Güvenlik Teşkilatı (Department of Homeland Security) denetimi altındaki FBI'ın bir kolu olan ve Boston, Massachusetts merkezli Fringe Bölümü anlatılmaktadır. Fringe takımı korkunç ve tüm dünyayı etkileyebilecek açıklanamayan olayları açıklamak için alışılmamış bilimsel yöntemlerden ve FBI soruşturma yöntemlerinden yararlanmaktadır.
 Özel ajan Olivia Dunham, çılgın bilimadamı Walter Bishop ve oğlu Peter Bishop'ın doğaüstü ve ileri düzey bilim ile ilgili konuları araştırmasını anlatmaktadır.

Lost dizisini izleyen ve beğenen biri olarak J.J Abrams ismini görünce kaçmaz bu dizi diye düşündüm.İzledim, dizi 5 sezondan oluşuyor.Dün akşam finali izleyip noktaladım.Sevdim.Yine karakterler ile bir aile gibi oldum .
Walter Bishop  adamımsın ;)

bilim kurgu, matematik ve fizik seviyorsanız kaçmaz ;)
paralel evren ile tanışın ;)


şimdi yazacaklarımı izlemeyenler okumasın ;)

ilk sezon ortalarında epey sıkıldım.Azmettim iyi ki de devam etmişim,2,3 ve hatta 4.sezonlar müthişti, heyecan da vardı merak da ve bol tebessüm ( Walter sağolsun )

5.sezon gözcülerin istilası ile dizi artık bitsin dedirtecek kıvama geldi.Biraz zorlama izledim diyebilirim.
Çakma Dunham 'ın ilk halleri Peter ile yakınlaşması beni kızdırdı, Broyles'in her halini çok sevdim ;)
Ajan Charlie konuşması ile beni benden aldı, ajan Lee fazla güzel bir insandı hem fiziksel hem de rolü ile ..  Astrid  ,  Walter'in dediği gibi, onu sakinleştirmenin her zaman bir yolunu buldu. Çılgın Bell, nedense sevemediğim Nİna , acaip ama akıllı bir insan olan Jones , Anıl hepsi özel bir yer edindiler bende.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder