24 Ekim 2013 Perşembe

Yeni filmler vizyonda

ve ben hepsini izlemek istiyorum :) Film'e acıkmışım :)

Kelebeğin Rüyası'nı hala izleyemedim mesela , sonra Beren Saat ve Uğur Yücel'İn rol aldıkları  "Benim Dünyam"  izlemek istediklerim arasında.

"Yerçekimi" filminde, Sandra Bullock ve George Clooney 

Joseph Gordon-Levitt - Kalbim Sende romantik komedi tarzında gibi (afişine bakılırsa ) 

ki ben romantik komedi izlemeyeli çok uzun zaman oldu.



Son Durak - Yönetmenliğini ve senaristliğini Ryan Coogler'ın yaptığı "Son Durak" filmin oyuncu kadrosunda Chad Michael Murray, Kevin Durand, Octavia Spencer, Melonie Diaz, Michael B. Jordan yer alıyor.

Bu filmin konusu ilgimi çekti:

 filmde, birkaç genç siyahi adamın San Francisco kentinin Oakland bölgesinde yer alan "Fruitvale" adlı geçiş istasyonunda protesto eylemi yapması ve sonrasında yaşanan olaylar konu ediliyor.

ve tabii  uzun zamandır izlemek isteyip izleyemediklerim de var ..

şu dizi çılgınlığım biterse bir bir izleyeceğim. Buraya yazdım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder