24 Nisan 2014 Perşembe

İmza:Ben İzmir tanıtımı ve Kitap Fuarı İmza Günü yaptık biz .

Şu son bir kaç günde neler oldu neler :)

İmza:Ben  kitabımızın İzmir tanıtımında yazarlar ve TÜRGÖK  için seslendirme yapan arkadaşlar bir araya geldik.Çok güzel ve özel bir akşamdı.Oraya annemle gittim bu kez.Tülay Yazgan ve TÜRGÖK ekibi bir harika ! kitabımız sesli kitap haline gelmiş, evde cd 'den mektubu dinleme fırsatı buldum.Çok beğendim.Umarım bu proje amacına ulaşmıştır.Emeği geçen herkese teşekkürler.
Banu ve Esra İstanbul'dan geldiler, yoğun günler geçiriyorlar ama gülümseme hiç eksilmiyor gözlerinden ;)

Bu kitap serisi sayesinde çok güzel dostluklar , arkadaşlar edindim.Kitap ve edebiyata aşık insanlar tanıdım.Tülay Yazgan gibi muhteşem bir insan girdi hayatıma..TÜRGÖK ve yaptıkları inanılmaz ..
Bir renk bir soluk geldi yaşamıma ..

Kitap fuarında Destek yayınları standında imza saatini beklerken, uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşım ve eşi ile karşılaştım.Senin  yazın da varsa  hemen alalım zaten dediler kitabı, gelirin vakfa gideceğini öğrenince de sevindiler :)

İmza:Kızın, İmza:Karın , İmza:Ben sayesinde ben güzel bir anı bırakacağım miras olarak..Bu vesile ile tanıştığım herkes , yaşadıklarım da benim hayatta kazançlarım..

Bu serüvende yol almak çok özeldi, sevilen yazarlar, köşe yazarları , tiyatrocu ve sanatçılarla aynı projede yer aldık.Mutluyum, gururluyum ..





                                                                                                 

    
Sevdiğim yazarlardan Canan Tan ile tanışıp 
güzel vakit geçirme imkanı buldum.

  
                                             


                                                       Annem bu özel anlarda beni                                                          yalnız bırakmadı .




Serpil Berat Kubak, Banu Tozluyurt , Ayça Çatalyürek 





Fuar 'dan kareler..



 Kitapağacı sayesinde tanıştığım Tülin, blogger Agresif prenses beni yalnız bırakmadı .




 Sevgili Hafize minik mucizesi ile bizimleydi.



 kardeşim Burcum, 

ablacım Semahat de oradaydı ;)




1 yorum:

  1. Bundan sonra da birakmam canim benim sen cok guzel bir insansin iyi ki tanimisim seni :)

    YanıtlaSil