28 Nisan 2014 Pazartesi

Kitapağacı İzmir Buluşması,Kitap Fuarı ve Dönmedolap ,Karagöl gezisi kısaca hafta sonunun özetidir

Kitapağcı İzmir 5.Buluşması sabah kahvaltısi ile başladı.Kitap Fuarı gezisine taşındı.Keyifli bir cumartesi günü yaşamama vesile olan kitapağacı üyelerine çok teşekkürler.



Sevgili Ferda 'nın yeni yaşını , Selvi 'nin muhteşem pastasını keserek  kutladık ;)


İrem ve Mustafa 'nın katılımı ile fuarı bir kez daha gezdim :) hemen karşımızdaki lunaparka uğramadan geçmek olmazdı ..Klasik dönme dolap maceramızı da yaşayıp eve döndük.



Evde de rahat durmadım tabii. rutin hafta sonu işlerimi tamamladıktan sonra bir yazlık kışlık yapıveriyim ben dedim ve yatak altı, dolaplar ne varsa indirdim :D Sonra yerleştirdim oh rahatladım :)))

Pazar sabah kahvaltısında rotamız belliydi.Hazırlanıp çıktık..

Yamanlar dağını aşıp Karagöl'e gidecektik ;)
Karagöl İzmir'e 27 km.ancak yol virajlı ve dikkatli gitmek gerekiyor. Örnekköy girişinden devam ediyorsunuz , tabelalar var zaten Karagöl yazısını takip ederek Yamanlar dağını tırmanacaksınız..Yer yer mola verip körfezin o muhteşem görüntüsüne tanıklık edebilirsiniz..Yol önceden daha kötüymüş, büyük bir kısmı asfaltlanmış , TRT vericileri sapağından sonra biraz daha bozuk ..En son Karagöl 2km.tabelasını gördüğümüzde göl nerelerde diye bakındık ki sol aşağıdan gelen sesler bize yaklaştığımızı haber verdi.
Girişte hemen gölü çevreleyen piknik masaları karşılıyor bizi. Çeşitli gruplar vardı , en eğlenceli ve ilgi çekeni bir Karadenizli gruptu..tulum çalıp halay çekiyorlardı , eğlence güzeldi fakat uzun süreli yakınlarında kalamazdık , biz doğanın sesini dinlemeye gelmiştik ;) Göl çevresinde biraz turladık..Kurbağaların , kuşların sesini dinleyip , ördeklerin bir sıra gidişine tanıklık ettik..
















Bir şeyler atıştırıp yürüyüş yollarına daldık ..Ağaçlar , bitki örtüsü burada da farklılık gösteriyordu..baba-kız  küçük doğa çiçeği toplayıp türlü keşiflere yelken açtılar :) 
Gölün çevresi piknikçilerle dolmuştu , mangalını , kilimini, topunu alan gelmiş :) Çocukluğumu anımsattı bana .Babacığımla yaptığımız piknikler, doğa gezileri..İrem ne kadar şanslı diye düşündüm onlara bakıp..






Karagöl havası , doğası ile süper bir yer.Ancak bizim ailece fikrimiz keşke gölün çevresi piknik alanı olarak kullanılmasa yönünde oldu.. Gölün yukarısında zaten piknik alanı var , öyle yani..

Gezimizi sonlandırıp eve dönecekken gök gürlemeye hava kapatmaya başlamıştı.Dönüş yolunu Manisa yönünden yapalım dedik ama önermediler, taş kaymaları oluyor ve yol çok bozuk diye.Geldiğimiz yoldan döndük.Bir düzlükte mola verip ağaçların arasına daldık ama irileşen yağmur damlaları ve  büyük bir hayvana ait olduğunu düşündüğümüz pisliklerden de çekinip arabaya döndük.Bir yerde okumuştum , domuz olabileceği konusu vardı ve bu bölgede de yükseklerde  atların yaşadığı hakkında bilgiler vardı ..

Neyse ki İRem'e yetmişti de ısrarcı olmadı..

papatya sapları çok kısa olması sebepli taç yapamadım ona, içimde kaldı artık haftaya pazara ne diyelim ;)



3 yorum:

  1. Offf hepsi birbirinden güzel Gonca'cım Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Orlara çöplük yapacaklarmış diye duydum :(

    Karagöl'ü çok severim. Hayatımın ilk dolusunu orada görmüştüm.

    YanıtlaSil