12 Mayıs 2016 Perşembe

Bugün,

her sabah gibi 06,30 da değil 04,58 de uyandım, Wilo uyanmış içeriye girmek için viyav konserine bağlamıştı, araya ezan karışınca uyur belki diye boşa ümitlenip yorganı boğazıma çektim sıcak bastı. O bitti viyavın ikinci nakaratı başladı, kalk dedim Gonci kalk ! Uyku da gitmişti zira, kedimle oynaşmak cazip geldi.
balkonda salonsalomanjesinde oturur vaziyet gözü kulağı mutfak kapısına dikmiş bekliyordu Wilo, açtım kapıyı doldu içeri :D bir kucak kedi :)

Serviste ağzım açık uyuklamamın sebebi de budur yane, normalde uyumam,
gazetemi alıp tırmanırken bir kat merdiveni umut doluydum yine de bahardı,
ta ki ilk sayfadan itibaren okuduklarıma dek...

Orlando Bloom abimiz ve Selena Gomez haberi çarptı gözüme, bizim Selena kızımın arkadaşı gibi olan hani bizim evde abboooow hemi de Orlando ile vay be, Ketimize perimize yapılacak şey mi , insafsızlar derken,

Adaletçibakan b.b. 'nin firariler için "onlar ... 'nın üyesi değildiler " dediği haberi , kan beynime sıçradı hop geri indi niyeyse , ilk tepkim çabuk söndü, aklımın yettiği bedduaları edip kapattım, firar suç değil mi ki, savunuya da bak ,,
derken,
üçüncü sayfa bitmek bilmeyen taciz, kadına şiddet haberleri,, işitme engelli, konuşamayan vatandaş işkur aracılığı ile okulda temizlik görevine başladığı ilk gün kız öğrenciyi taciz ediyor yuh ! ne çeşit bir insan ne çeşit olaylar...
doğumdan çıkan anneye hastabakıcı tacizi ! nefrette son nokta.
Bitti mi , nerdeeeee ,
krem ve makyaj malzemelerinin çoğunda ve yüksek oranda civa tespit edilmiş , tesadüfen yaşıyoruz biz cidden !
artık daha şaşırmam hiç bir habere derken , yüzüne sahte doktor tarafından beton ve yapıştırıcı enjekte edilen transeksüelin görüntüleri beni benden aldı, beton yaa beton abicim..
Ege ekine geçince gördüm ki insanımız aldatılmaya o kadar müsait ki, adamcağız yıllarca sen çalış alamanyalarda memlekete dön, iki kez telefonla dolandırılmış, üçüncüde eşi şüphelenip polise haber salmış, kadınları da dinlemez ki bu tip insanlar değer vermez, dinleseler daha temkinli olurlardı belki,,
nihayet güzel haber Sibel Can evleniyore , İngiliz iş adamı ile, ilk aklıma gelen ingilizcesi iyi mi ki, oldu, herkes kendin gibi bilme diye iç sesimle azarladım ama dilin kemiği yok işte :)




6 yorum:

  1. ahaha başı ve sonu beni gülümsetse de, gazete haberlerinin ruh karartıcılığı, bi tane mi iyi haber olmaz kardeşim güzel ülkemde dedirtti yine..
    artık gazete okuyamıyorum:( psikolojim bozuluyor yeminle..
    çok tatlısın goncişim..
    öperim en çokta wilmıriks ve iremkızımı,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kötüsü de alışkanlık yapıyor bu haberler, yani olağan buluyoruz bir süre sonra Sebuşum :( wilmıriks ve iremkız a iletirim akşam öpücükleri ;)

      Sil
  2. Bir kucak dolusu kedide kalaydık iyiydi :)
    İngilizce aklıma gelen son şey oldu benim okuduğumda :D ehuehehhe..
    Aradaki haberler yüreğimi acıtıyor, içim kıyılıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kucak kedi ama duraz ki, hayta ! inkilisce düşünmezsin tabii şakır şakır konuşuyon :p

      Sil
  3. Goncanın renkleri blogunu yeni tanıdım beğenerek ayrıldım her isteğiniz gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil