15 Ekim 2012 Pazartesi

geçti gitti..

son yazımı okudum da allahım facia alkolün etkisi tamamen :p

durum o kadar karamsar değil, kasko denen bir şey var, hem turuncu güzel bir renktir ;)

saçlarım ilk yıkamada normale döndü ve çok beğeni aldı :D (yaşasın !)

pazardan gelenler neredeyse kalmadı çocuklar çok güzel meyve yedi ;  sevinç :))

spor yapmış oldum , eridim ...

Dün  sabah kahvaltısından sonra İrem 'le gezme planı yaptık, eşimi eğitim binasına bırakıp Forum'a geçtik.Erkence gittiğimiz için rahat rahat gezdik ki öğle saatlerinden sonra adım atılmaz hale geldi her yer..İrem'e mevsimlik güzel giysiler seçtik, ben de D&R 'ı gezerken dayanamadım ve iki kitapla çıktım :)

Burcu Alper ve Deniz de gelmişler onlarla buluştuk, yemekler yendi, çocuklar  oyun alanı isteyince ben dayanabilir miyim, tuttum ellerinden götürdüm.
Çarpışan araba çok zevkliydi işimiz uzadı Burcuların da nikaha ve yemeğe gitmeleri gerekiyordu.Deniz bizde misafirdi zaten..
Onlar ayrıldılar biz oyun alanında epey takıldık , çocukların haşatı çıktı :D

Mutluydular, mutluydum ..

Dönüş yolunda market alışverişimizi de yaptık.Mantı severlere bir de mantı aldım.Tansaş'ta özel yapım harika oluyor deneyin ;)
ben yemedim önceki yemelerimden biliyorum ;)

Eve döndük, duş,oyun,ütü ,  yemek faslı derken, Mustafa da yetişti yemeğe..
Çocukları uykuya yatırdım ki ben de Deniz'İn yanında sızmışım..Yorgunluk ve iki çocukluluk böyle birşeymiş işte :))

Sabah ilk Deniz uyandı , sonra İRem ikisini de hazırlayıp, servise vermek üzere Burcu'ya bıraktım.Annem Akhisar'da bugün dönecek ..

Bir hafta sonu da böyle geçti, hareketli..



2 yorum:

  1. canlı canlı.
    bir önceki yazının sıkıntısı gitmiş bitmiş bile ben biş demeden!

    YanıtlaSil
  2. geçti gitti , senin seyahat de bitmiş bize güzel fotoğraflarla izlemek kalmış :)

    YanıtlaSil