12 Aralık 2013 Perşembe

İzmir ve kar

Dün konumuz kar idi. Yurdumdan kar manzaraları geliyor kimisi gülen kimisi üşüyen çocuklar..Ben de üzülüyorum , içim eriyor soğuk ile mücadele eden çocukları görünce..
bir yandan da  alışık olmadığımız bu doğa olayını abartarak günümüze bir renk katmaya çalışıyoruz.
Malum İzmir 'de hava kış bile olsa yumuşak geçiyor.Kar başladığı sıra  biz de dışarıya çıktık  hatta mini kardanadam bile yaptık.



İzmirlinin kardanadamı bu kadar olur :)

Dün akşam İrem uyuduktan sonra biraz nette gezdim. Eşim  İsg sınavlarına hazırlanıyor, ilk kez öğrenim hayatımızda farklı yollardayız. tv kapalıydı , açmadım bile, biraz kitap okudum derken uykum geldi, direndim olmadı iyice canım sıkıldı.
facebook 'ta  bir uygulama var onu karıştırdım biraz ve bu çıktı ortaya :D





2 yorum:

  1. izmirli kardan adama çok güldüm :)) Ama tebrik ediyorum o kadarcık kardan bunu yapmak büyük başarı ;)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ,izmirlinin kar adamı çık komık olmus ama yapacak bırsey yok , hasretız bız kara.BEnde beklerım bloguma,sevgıler

    YanıtlaSil