14 Ocak 2014 Salı

Annem ile İrem'İn facebook macerası

Annem bilgisayar kullanmıyor ama son günlerde merakı arttı. Çocuklar sürekli tabletle dolaştığından e tabii teknoloji ilerledikçe hayata ayak uydurma hallerinden annem de nasibini alıyor. Geçen akşam annem bizdeydi aklıma geldi.
ben: " anne , feyste kimi gördüm bilemezsin, hani hep bahsettiğin bir öğretmenin vardı Pakize hanım , onunla ilgili yazışmalar okudum"

annem : (duygulu bir sesleniş ) " hanii ayyy nerde ? "

ben : " Akhisarliseliyizbiz diye bir grup var , bizim dönem ,sizin ki yani her dönemden yazışıp fotoğraf paylaşanlar oluyor, onlar paylaşmış "

annem : " göstersenize bana da " der,

İRem , Burcu , annem ben , laptop İrem 'İn ellerinde kuruluruz koltuğa..

İrem  , istenen sayfayı açar,  annem Pakize hocasını yıllar sonra sanal ortamdan görünce sevinir, duygulanır, aşağılara indikçe arkadaşlarının paylaşımlarını, fotoğraflarını görür..

İrem sıkılır, anneme döner bombayı patlatır :

" nebere yazayım mı ananneee ? "

Biz Burcuyla iptal,  İrem kızgın , annem şaşkın kalakalırız öylece :))

en sevdiğim İrem diyalogları

nbr ??

ii :)

şimdilik diyaloglar bunlarla sınırlı neyse ki ;)

 2010 yılına ait İrem&Deniz manzaraları :)


2 yorum:

  1. Gonca Merhaba blogun çok hoş..
    Ahmet Ümit'i ben de çok severim. En çok da Patasana romanını..
    Buarada izleyici olmak istedim fakat butonunda sorun var sanırım:(

    YanıtlaSil
  2. Hehehe cok guldum :) hem kusak farkindan hemde ilgi alanlarinin farkliligindan olsa gerrk annane torun diyaloglari genelde komik oluyor :))

    YanıtlaSil