7 Mart 2014 Cuma

cici blog,güzel blog



Bu son gelişmeler senin başının altından mı çıkıyor hım güzel bilokum :))

İhmal ediyorum seni, her anı instagram,tivitır ,feys üzerinden paylaşıyorum diye mi bu alınganlık ? Sen mi kışkırtıyorsun  her şeyi bilen amcayı hımm

Ama onlar da kardeş, cici :))

Teknoloji ilerliyor ve ne mutlu ki yeni yetişen nesil öğrenmeye çok hevesli, ellerinden birşey kurtulmuyor.Diyeceğim herkes herşeyin farkında ..

Örgütlenmek için teknoloji evet bir araç ama insanların vicdanı, aklı , iradesi var ve güçlü , ne yaparsanız yapın bunu engellemek işte çok zor ..




Sevgili bloğum bu vesile ile sana döndüm :))

neler yaptım , yapıyorum, havaların çok güzel gitmesi bizim yürüyüşlere yaradı ;) Aynı tempo yürümeye devam pozum :)



Bahar geldi, yeni umutlar, yeni heyecanlara el verdi, iş yerindeki minnak badem ağacımız 




Okuyorum ;



İzliyorum ;




İrem kızım sınavların , ders kitaplarının arasında boğuşuyor, büyüyor , ve ben onun büyümesini  keyifle izliyorum..

Mart ayı yoğun geçecek gibi duruyor.Nisan ayında ise ilk,orta okul arkadaşlarımızla bir buluşma ayarlamaya çalışıyoruz , heyecan verici bu da :)

5 yorum:

  1. ceee diyip kaçma yine olurmu :)
    seni görmeyi özledik buralarda

    YanıtlaSil
  2. Hakkatten diğer sosyal ağlarda paylaşımda bulununca burası ihmal edilebiliyor Gonca'cım. Ama bizi yazılarından mahrum bırakma.
    İyi pazarlar canım.

    YanıtlaSil