12 Şubat 2016 Cuma

karma karışık blog yazıları

İnsan ara verince ne yazacağını bilemiyor önce. Sonrası kendiliğinden geliyor galiba :) Hazır mısınız , karışık kuruşuk blog yazılarına , sıvadım kolları başlıyorum , haydi, bakalım,,

kitap ile ilgili blogum var zaten oraya yazarım,  gezip gördüğümüz yerler olabilir paylaşımlarım, izlediklerim, günlük yaşam, kızımın maceraları derken cıks! tehlikeli bölge , İrem 13 yaşını doldurdu soranlara yaşım 14 dediği bir dönemde, onu yazamam, izinsiz olmaz !
kedim var ya benim, inanması güç  ,bazen durup düşünüyorum, neredeyse 1 yıl olacak mayıs sonu geldi, ailemizin bir ferdi oldu, Wilmer :) tanısanız seversiniz :) tekir, evet evet Wilmer 'ı anlatayım size bir yazımda :)

blog arkadaşlarımı da merak ediyorum, okumalıyım bundan sonra daha sıklıkla :) pek çoğu ile fb-ig  arkadaşı olduğumuzdan bağlantımız kopmadı.

Hayatı anlamlı kılan, sanat, kültürel aktivite, yeni yerler ve yaşamların keşfi, yeni bir şeyler öğrenmek ve arkadaşlık diye düşünüyorum. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim :)

Hoşbulduk :)


4 yorum:

  1. unuttun ki sen burayı. aslında blogçusun kii. insta feys filan ikincil şeyler ki :) ne güzel anlatırdın eskiden burda da diğer blogta daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutmadım aslında , eski blogger lardan kim kaldı di mi deep :))))

      Sil
  2. Hoşgeldiiinnnnnn Gonca'cım.
    Yazını tekrar görmek ne hoş. :)
    İyi pazarlar canım.

    YanıtlaSil