23 Mayıs 2012 Çarşamba

bizden renkler ..

bu sabah diyetimden bahsedecektim , unutmuşum.2 Nisandan 4 mayısa kadar olan süreçte 65 'ten 62 'ye düşmeyi başarabilmiştim, bir kaç gün aradan sonra yeniden başladım diyete.bir kilodan biraz fazlaca daha verdim.
hedefim 12 haziranda  59 'u görebilmek , 5 li işte nihayetinde o da bi rakam :D

sadece diyet yapmıyorum tabii, bununla birlikte spor yapmaya gayret ediyorum.Öğle tatillerim yürüyüş ile geçiyor ,sevgili Melis bunu ispatladı  :)işte burda :)








 az kaldı az :))

bir kare de ailemle ;)




6 yorum:

  1. ah ah tebrik ederim sizi.aynı hedeflerimiz.ben de eylüle kadar o kiloya inmek istiyorum ama bu ara başlayamadım bir türlü...başarılar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sizin durumunuzda normal ;) sütten kesmeden bebişi diyet de olmazdı sanırım .Umarım idealinize kavuşursunuz :)

      Sil
  2. Ben de temmuz ayına kadar, istediğim kiloya inmek istiyorum ama benim 10 kg vermem gerek:(
    Ama diyetisyenim, diyeti destekleyen en önemli şeyin yürüüş olduğunu söyledi ani spora devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verebilirsiniz :) bir ara bloglara girip okuma fırsatım olmamıştı geçmişte, yeniden aranıza döndüğümde sizi diyet sonrası epey kilo vermiş gördüm , bence çok iyi gidiyorsunuz :)

      Sil
  3. tebrikler, ben 64 den 59'a düştüm. Şimdi yeni hedef 55:)

    YanıtlaSil