7 Mayıs 2012 Pazartesi

sakin (!) hafta sonu

Geçtiğimiz hafta sonu için  önceden plan yapmamıştım.Evimin kadını olayım , yemeğimi pişireyim, temizliğimi yapayım ama hep sakin sakin koşturmacasız geçsindi dileğim.

Ama başrolde ben olunca ne mümkün :)

Cumartesi sabahı İrem kursa gidince yapacaklarımı kahvaltıda kafamda sıraya sokuyordum ki, eşim "  ben İrem'i bırakıp dönünce  spor kıyafetlerinle hazır ol ,yürüyüş yapalım " buyurdu :p İç sesim , ama ama kem küm ,iş güç v.s dese de dış ses , olley ne iyi olur dedi .

Hayatımın rekoru oldu sanırım 1 saat 35 dk.da eve geri döndük, hani oyalanmaları çıkartalım nette 1 saat tempolu yürüyüş yapmış oldum.Spor mutluluk hormonu salgılatıyormuş, test ettim . Aşık Veysel Rekreasyon Alanı evimize çok yakınmış meğer.Buz Pateni kursları hakkında da bilgi aldık, alanı gezdik biraz.

Eve döner dönmez süpürgenin fişini taktım prize kim tutar beni , süpürdüm , sildim , evi toparladım tam makarna suyu koymuştum ki , İrem kurstan arkadaşı ile geldi eve.Hep beraber yedik , içtik, kızlar  ara verirlerse dünyanın sonu gelecekmiş gibi bir hızla oyun kurdular.Ben de dinlendirdim kendimi, kitap okudum ..

Arkadaşımızı uğurladık ,akşam için kardeşimi aradım görüşemiyoruz sıkça, yemeği birlikte yiyelim hem laflarız dedim.Yemekten sonra da çocuklara dileklerini yazdırdım kağıda.Yeğenim Deniz, önce zorlandı, ne dileyeceğini bilemedi , İRem ona " bol oyuncak yazalım " diye tüyo verince çocuk çıldırmış gibi koştu kağıt kaleme :D
Dilekler gül ağacına gömüldü,ateşler yakıldı bir hıdırellez kutlaması daha geride kaldı.

Pazar  gününü evde geçirme hayalimi gerçekleştirdim, rutin ev işlerimi yaptım .Akşam survivor izledik , İrem'i yarış yok diye kandırdım, vicdan oldum .Behzat Ç.'yi izlerken geçti :D

Sabah gerçeği öğrendi annem sağolsun Nihat'a  oy verdiğini daha günaydın diyemeden duyurduğu için :D

Diyette  bir ayı geride bıraktım.Tam hedefime ulaşamadım , yaz geldi, mangallar , biralar çıktı meydana , böyle oldu :(
Şimdi biraz mola sonra yine devam ;)

4 yorum:

  1. makarnayı bende çok severim ama kilolara dikkat etmekte fayda var:)

    YanıtlaSil
  2. Hehehe hep param olursa kesinlikle makarna fabrikası diyen bir ben var burda: )
    Hem ucuz hem de soslarla enfes hale gelip başköşeye oturabiliyor...

    Bir de o sakinliği, yavaşlığı nasıl istiyorum bir bilsen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep istiyoruz :) sakin olalım , makarna yiyelim :))

      Sil