16 Mayıs 2012 Çarşamba

vazgeçtiim dostlar vazgeçtim...

Servisten erkence inip yürüdük bir 25 dakika kadar , yorgun bitkin çıktım anneme, mesai bitiminde yeni bir gün başlıyor sanki.İrem  nasıl bir enerji ile bekliyorsa bizi her gün ayrı istek ayrı plan..
İrem ile eve giderken laflıyoruz yolda.Dedim ki (bak büyüklük ettim :p ) yemekten sonra bisiklet sürersin, basket oynarsın v.s...
Ama kızım insancık  arabaya binelim bilmediğimiz yerelere gidelim gezelim buyurdu.Çıkalım bir bakarız dedim ,babacık mutfaklara düşmüş :p cacık yapmakta ,hay ellerine kurban :) yedik içtik , İrem kız ikna olmadı , ilginçlik peşinde.Sıla'lara gidelim yumurtladı.Hemen çıkalım dedim , Sıla'ların evin yanındaki parka gidelim ararız onu dedim.Çıktık.Sıla ile buluştuk, onlar parktaki uzay sistemi kaydıraklarda survivorculuk oynarken ben bankta titredim , soğuktu yine :(
Eve döndük karanlıktı, mutfağı topladım, banyoyu temizledim biraz , dün anne komşumun ütülediği giysileri  yerleştirdim.Koltukla buluşmamız yine gecikince ve ben cidden çok yorulunca ters olabiliyorum.. Onca işten yoruldum , şimdi oturup Hürem'i izleyeceğim , ah neden bir Hürrem olamadık diye diye,, dedim, ayıp ettim ..
Şu an bir yandan izliyoruz , Büşra katıldı Şirin Hatun, bohçacı pek komik :) Ayrıca Hürrem olmaktan vazgeçtim yok çekilmez onun hayatının stresi ..
bitti sanırım uyusam mı , kitap mı okusam ben şimdi napsam hımm ??



5 yorum:

  1. Dinlen birazcık Gonca'cım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimi boş boş bakınırken buldum :D dinlensem iyi olaak :))) iyi geceler Gülşah ;)

      Sil
  2. dinlenin hemen,kitabınızı alıp kıvrılın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet kitabımla gideyim ben en iyisi bu :))

      Sil
  3. Gonca çocuklar küçükken ayrı isteklerde, büyüdüklerinde ayrı isteklerde. Ama her daim isteklerde: )

    TV izlemeye zaman bulabiliyorsan hiç hayıflanma derim...

    YanıtlaSil