9 Mayıs 2012 Çarşamba

çarşamba hikayeleri..

Bu sabah elimde çeşitli torbalar , İrem'in eşyaları, iki tepsi, irmik kavanozu , tuzluklar  , uçurtma şenliğimizi duyuracak olan pankart gibi uyumsuz eşya topluluğu ile koştuk anneme.İRem'i bırakıp servise gideceğim sıra gözlüğümü evde bıraktığımı farkettim, bana kalsa döneceğim, eşim geç kalırız dediğinde vazgeçtim.Biz iki iş insanı , yeni açılan yola bakıp ağaçları da kestiler diye hayıflanırken, servis süzülüp gitmesin mi önümüzden..poff, insanın kılpayı servis kaçırması feci..
Neyse arabayla gelince de herkesten önce geldik kurulduk masamıza işte :)
Hayatım hep koşturmaca ile mi geçecek acaba benim, hep bir yerlere yetişme, planlar planlar kafamda..Ama dün akşam ev egzersizlerime vakit ayırabilmem güzel oldu.İrem birlikte vakit geçirelim dediği için onu hocam yaptım, jimnastikten öğrendiklerini uygulayalım hem bana müzik ayarla dedim.Uyumlu kızım hemen üstlendi bu işleri.Yeme içe faslından sonra bu akşamın yemeklerini de yapıp iç huzuru ile izledim öbgz ki 'yi..
Dizilerden kışın çok keyfi alırdım , baharın gelişi ile bir soğukluk oldu içimde ama ucundan kıyısından izliyorum..
Dizi bittiğinde kitabımı okudum, bitirmek üzereydim zaten , bugün kitaplaşma etkinliğinden hediye olarak gelen  kitaplarımdan Asla Arkana Bakma'ya başlıyorum :)
Yeni bir kitaba başlamak heyecan verici..
Hayat güzel  yaw , bahar da geldi :)

Fırat severlere gelsin :)




2 yorum:

  1. ÇArşamba hikayelerine devam et bence: )

    O anneye koşturma sahneleri bizim sitede meşhurdur, her sabah eşimin elinden küçüğü, benim elimden büyüğü tutarak servise yetişme çabamızı tüm site izler: ))

    Bahar hepimizi mutlu kılsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) daha ne hikayeler çıkar bizden ;)
      ben de sizi zevkle okuyorum :)

      Sil