22 Haziran 2012 Cuma

Bizim evde Sezon Fİnalleri



Bu hafta dizilerin sezon finalleri ile geçti.
Kış boyunca İrem uyuduktan sonra izlediğim diziler birer birer sona erdi. Sezon finallerini Behzat Ç.hariç İrem ile birlikte izledik.
Çocuk hiçbirini izlemese de bir fikri var, fragmanlar, reklamlar,tekrarlar derken hepsine hakim olmuş.
Onca dizi içinde bu dizileri tercih edip izleme sebeplerimi sezon finallerinde anladım , her biri sinema şöleni gibiydi. 

*Muhteşem Yüzyıl   , finalde Hürrem'in iç sesi ,lider duruşu  beni etkiledi.Birisini hatırlattı yöneticilerden bana, dikta, dediği kanun olan!  (1)
 
*Öyle Bir Geçer Zaman ki , Ali Kaptan hastası olduğumu herkes bilir.O konuştu ben eridim , Cemile çok iyiydi, Aylin'in neşeli halleri .. minik Osman herkesin sevgilisi.. Veda zor oldu. İki sezondur her salı pc başından diziyi izler facebook duvarımdan misafir ağırlar , her sahneyi paylaşırdık arkadaşlarımla.Hayatımızda bir yer etmişti bu dizi ve Aliğğğğ :)
Aylin son sahnelere yakın hiç sevmediğimiz yengesine sezaryen oluciiim evet herkesin kendi seçimi dedi ! (2)

*Behzat Ç.  bana  her an ölümü yaşayabileceğimiz , sevdiklerimizin kıymetini bilmemiz konusunda soğuk duş etkisi yaptı.Önümüzdeki sezon   da  çok hareketli geçeceğe benzer..  İnce bıyık savcımız görünecek mi yine acaba  ve  ihaleler ne yolla  kazanılacak ve kimlerin kanunu işleyecek bakalım (3)

*ve Fatmagül, ilk bölümünü izlediğim sonra hiç takip etmediğim bu diziyi akşam misafirlerim izlediği için izlemek durumunda kaldım. İlk bölümün aynından final yapmışlar cıks olmamış derken son 1 dk.da  vurdular ..
Beren Saat'in sesinden  benim davam sonuçlandı ama diye başlayan tüyler ürpertici  vakalar sıralandı biiir bir... Sonuçlanmayan , ceza karşılığını bulmayan  tecavüz , taciz, aile içi şiddet davaları (4)

Her biri rakam bir vurgu hepsi son dönem gündemde olan  olaylara göndermelerdi. Peki kaç kişi bu vurguların farkında ?  yoksa sadece salya sümk . ağlayıp geçiyor muyuz aslında ?? 

1 yorum:

  1. behzat yeni sezonda bomba gibi gelecek bence, esra'nın sevgisiyle ehlilleşen behzat onun yokluğuyla daha da setleşecek diye düşünüyorum..
    başlasa da izlesek :)

    YanıtlaSil