24 Eylül 2012 Pazartesi

döndüm

ev tatilinden döndüm.İşler birikmiş, onları temizleyip döneceğim :)

blogları okumayı özledim, internette gezmeyi özledim .
ütü yapmayı, mutfak işini v.s bir süre özlemeyeceğim kesin :D
yani  akşamlara kadar diyelim , eve girince mecbur yapılacak bu işler , olmazsa olmaz..

bu arada itiraf ediyorum hiç kitap okuyamadım ya ben :(

ama Dexter 6 sezonu da izledim bitirdim , 7.sezona çok hazırım :)

İRem okul düzenini kurdu, bugün etüt açılıp açılmayacağı da belli olacak , okul çıkış saatleri de netleşsin tamamdır, bir de her hafta değişen ders programı olmasa..
Bu yıl branş dersleri var , her hafta saatleri ve günleri değişecekmiş normal olmayan yanı bunun pazartesi günü belli olması, cumadan değil ..

Bir de  beden eğitimi dersine müdür yardımcısının giriyor olması çok can sıkıcı :(

herkese güzel haftalar dilerim ..


8 yorum:

  1. TEKRAR HOŞ GELDİNİZ ARAMIZA
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Gonca'cım. Arada da kitap okumaya ara vermek iyidir. O ev işleri var hiç bitmez. Aslında bize Çocuklar Duymasın'da ki gibi bir Emine lazım gerek. :))
    Okullar böyle.
    İyi haftalar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okuma açlığı çekiyorum şu an Gülşah :)
      evet bizim evin Emine'si benim galiba :D

      Sil
  3. Hosgeldin. Sen ütüyü bizim evde gor. Yığılmış su an ve ben fena hastayim;((

    Okullara bir hal olmuş bu sene. Yeğenlerim çok dertliler düzensizlikten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun , işler hallolur yeter ki sağlık olsun , okullar düzensiz, iki kademe içinde barındırınca hele görsen..

      Sil
  4. hihihiiii hoşgelmişsin.
    :)

    YanıtlaSil