11 Eylül 2012 Salı

rengim gri, mat ; net değil yani..

içim çok sıkılıyor, heyecan mı , kaygı bozukluğu mu belirsizlik mi, hayat bana daha neler gösterecek bekliyorum ..
bir avcı gibi fermadayım.babam öyle derdi, fermada bekliyorum.
şu eylül bitse, diyeceğim günler geçecek mi bir gün , ben de yeniden sevecek miyim sonbaharı ?

Halil Sezai dinleyeceğim yine sanırım.

kendinden bir yavru meydana getiriyorsun , genetik mirasların illa ki olacak, bahtını yapamıyorsun derler ya, duygularını da seçemiyorsun ki..
keşke bu kadar narin,alıngan,hassas olmasaydım , benden de miras kalmazdı :((  ooof of.. neyse.. daha fazla saçmalamiim ben..

2 yorum:

  1. Hayırdır canım?
    Ve olur arada böyle şeyler, hayat arıza çıkartır zaman zaman...

    YanıtlaSil
  2. Gülşahcım , bizim arızamız belli, endişe kaygı bozukluğu ,ilk kez gireceğimiz ortamların ,olayların verdiği sıkıntı..
    şu okulun ilk günlerini bir atlatsak gerisi çok kolay olacak :)

    YanıtlaSil