28 Eylül 2012 Cuma

sana dokunmak nefes almak gibi

" Sana dokunmak , nefes almak gibi " 
" Sana dokunmak ,affetmek gibi " 

Dün akşam İncir Reçeli 'ni izledim de yine , yeniden bu dokunaklı sözler oradan. Halil Sezai'nin oyunculuğunu     Türkan adlı dizideki performansı ile beğeniyordum.İncir Reçelini ilk izlediğim akşamdı, nette arattım ismini belki hani filmdeki isyan şarkısını dinleyebilirim diye..minik bir kolaj yapmıştı bir hayranı facebook üzerinden dinlemiştim.
Sonra  albümü çıktı , çok sevildi.
Ben çok sevdim ya da öyle diyelim .
****************************
İrem erken uyuyor, uyumadan önce ders tekrarı yaptık.Fen ve teknoloji,matematik.İyi gidiyor gibi şimdilik.Okul düzene girdi gibi yavaş yavaş..Sabah 8,30 da başlayıp 14,30 da bitiyor.15,00 etüt başlıyor ve o da 17,00 ye dek sürüyor eve gelmesi  bizim dönüşümüze yakın neredeyse.Evde kısa bir tekrarı ardından birlikte eğlenebileceğimiz aktiviteler yaratıyoruz.
Babası ile depo savaşlarını izliyor.Discovery'de sanırım , açık arttırma ile depo alıyorlar içinden ne çıkarsa bahtlarına :) bakıyorum flüt çalıyorlar, yatmadan önceki anne-kız sohbetlerimizin tadına doyulmuyor :)
Bir de bulaşık yıkama işi çıktı şimdilerde , makineye konmuyor ısrar kıyamet İrem hanım bulaşık yıkıyor :) Dün akşam salatamızı da o yaptı , herşeyi ile , limonundan tuzuna ..
Kızım büyüyor evet ..
****************************
Veda , Ayşe Kulin'İn okuduğum kitaplarındandı baktım diziye uyarlanmış,  dizi müzikleri Zülfü Livaneli  imzası taşıyor, Mehmet Aslantuğ ismi zaten izlemeye sebep..
Güzel başladı, zevkle izledim..
****************************
Sevgili Hüseyin Ütün 'ün Yarım Yüzlü Adam adlı kitabını  okuyordum .Düğün hazırlıkları ve sonrası öyle hızlı gelişti kitabı elimden bırakamadım.Bittiğinde  ayrılasım gelmedi karakterlerden , bazılarına kızdım bozuldum, bazılarını çok sevdim :)
yakında yorumlayacağım kitapladans'ta .
Yarım Yüzlü Adam ile tanışın   buradan  ;)

*****************************

Bu yıldızlar da neyin nesi oldu şimdi ? kafam dağınık , yazacağım çok şey vardı iç içe geçmesin istedim.

Kendimle ilgili bir sıkıntım var, ben  lise yıllarımda kıyafet sorunu yaşardım :( şimdi  zayıflamanın en olumsuz etkisi ile karşı karşıyayım :( sabah sabah pantolonlarıma kemer gerekiyor beli sıkacak.. Kemerler olmuyor v.s. yine bel sorunu çıktı karşıma ..
incelmeler eşit olsa ya şu fücutta :p 

3 yorum:

  1. şu incir reçelini izleyemedim gitti :))) izleyeceğim inşallah yakında...

    İrem annesi gibi maharetli olacak :))

    kocaman öptüm ikinizide

    YanıtlaSil
  2. İzlenmeyi bekliyor İncir Reçeli.
    O zayıflama ve oran sıkıntısı hepimizde oluyor sanırım. :)
    İrem hakatten büyüyor, baksana hamaratlık, anneye yardım ve kendi başına birşeyler yapma isteği. Bunlara şahit olmak bir anne için harikadır diye düşünüyorum.( henüz bu duyguyu tatmadığımdan)
    Yazılarını okumak keyifli, çok uzak kalma buralardan canım.
    Şimdiden iyi keyifli haftasonları size.

    YanıtlaSil
  3. bu filmi ertelemeyin can'lar ;)

    YanıtlaSil