4 Nisan 2013 Perşembe

Proje Ödevleri part 1 : civciv çıkacak kim çıkacak ?




  Yeni bir yazı dizisi başlıyor , proje ödevleri , maksat bizden sonra gelen velilere faydamız olsun ;) 
Az önce İRem aradı, bir mutlu bir neşeli..


İ : fen ve tek.proje ödevi verdi öğretmen hepimiz çok sevindik . 

Z.A (zavallı anne ) :ivit yavrum neymiş ; 

İ: köy yumurtası alıp evde uygun koşullarda civciv çıkartıp ! civciv buluşma gününde sınıfa götürüces olley olley olley 

Z.A : neeeeeğğğğğğ 


yaaaa :(
ya çıkmazsa civciv ne olacak :D
yukarıdaki şekildeki gibi, ya  Ahmet çıkacak ya Mehmet bakalım göreceğiz..


9 yorum:

  1. : ))))))))
    Gelecek günlerin en fena haberleri arasında benim için bu tür yazılar: )

    Ben direk kayıt olurken öğretmene/müdüre desem; benim çocuklarım yapamaz böyle proje ödevleri yapabilecekleri gibi ödev verin, işe yarar mı: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      Semih yapar ;) hepinizin yerine merak etme sen :D

      Sil
  2. güzel bir deneyim olur deneyin derim:)

    YanıtlaSil
  3. nasıl ya?!
    sonucu ben de merak ediyorum. öyle her yumurta civcive dönüşüyor mu?

    onun yerine civciv alsanız, biz de baksak uzaktan?!
    Dikili'de bahçede tavuk yok mu?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyi teklif ettim alalım son gün pazardan ya da Akhisar'da amcamların kümesten dedim, hani bir tavukçeğzin altından ,kabul görmedi.Özğretmen " anlarım not kırarım " demişş :/
      benim olduğum bahçede tavuk cıks ! fobiliyim :D

      Sil
  4. Her yumurta civciv olmaz...

    YanıtlaSil
  5. Her yumurta civciv olmaz...

    YanıtlaSil