10 Nisan 2013 Çarşamba

yanlış film

Dün akşam İrem uyuduktan sonra Mavi Pansiyon'u izlemeye heveslendim .İzledim.Bu filmi nereden duydum, Halil Sezai 'nin ilk albümünü dinlerken nette Yanıma Gel adlı şarkının bu filmin müziği olduğunu gördüm  ve görüntülerini izledim .Filmi bu nedenle merak ediyordum.Benim için önemlidir dinlediğim ,sevdiğim bir şarkı, bir ezgi,görüntü ile birleşince aklımda yer eder , zevk alırım :) geçenlerde laleninbahçesi Lale de izlediğini paylaştığında yine aklıma düştü.
Filme dönecek olursak:)


" Başarılı ve yakışıklı bir mimar olan Ahmet (Yunus Güner), Elif'le (Zeynep Beşerler) evliliğinin hüsranla sonuçlanmasının ardından aşka inancını kaybetmiştir. Ancak, kendini toparladıktan sonra gözde bir çapkın olarak hayata geri döner.

Aradan geçen yıllarda her yaz olduğu gibi tatil için Ege sahilindeki "Mavi Pansiyon"a giden Ahmet’in ilgisini, aynı yerde kalan iki kız arkadaş çeker; Bahar (Fadik Sevin Atasoy) ve Esra (Özlem Tekin). İkili, çok yakın arkadaş olmalarına rağmen farklı karakterlere sahiptir, özellikle aşk konusunda… Esra daha rahat ve aldırmaz görünürken Bahar, romantik ve duygusaldır. Zıt karakterli iki güzel kadın ve yalnız, aşka uzak ama çapkın bir adam...

Mavi Pansiyon’da yaşanan ilişkiler bununla bitmez; Pansiyon sahipleri olan çift Zeynep (Pelin Acar) ve Kerim (Nail Kırmızıgül) ile, tatile gelmiş bir çift olan "Almanya'lı" Halil (Veysel Diker) ve karısı Erica (Nathalie Griffin) de aynı günlerde aşkın farklı yüzleri ile tanışırken Koray (Tan Sağtürk) ise iki güzel arasında kararsız kalan Ahmet’e iddialı bir rakip olacaktir.

O yaz Mavi Pansiyon'dakiler için aşkın bilinen kuralları yıkılır."

Sinamaturk'ten alıntıdır.

Fİlmin müzikleri, Bodrum sahneleri filmi izletti bana, bazen o rakı sofrasında olmak istedim, bazen gece yakamozlarında ..
Esra ile meditasyonda , Bahar ile yüzünün yansıttığı hüzünde..

Ahmet , Ahmet'İ sevemedim ben ta ki son sahnede hıçkırıklara tutulana dek..

Yan karakterlerin hikayeleri de ruha ,duyguya dokunan cinstendi.

Ancak; sanırım ben filmi ya eksik izledim bir yanlış vardı ya bilemedim .. Mesela Zeynep Beşerler'in adını görünce şaşırdım çünki ona rastlamadım ben filmde :D
bir de Yanıma Gel şarkısını hiç duymadığım için, gece yatmadan açtım onu dinledim  :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder