10 Haziran 2012 Pazar

Dikili sezonunu açtık

Cuma akşamı karne sevincimiz vardı.Bodrum'dan gelen eşimin kardeşi eşi ve kızı da bize sevinç kattı.Kızlar oynarken biz lafladık.Cumartesi sabahı yoldaydık :) Kardeşim ,eşi annem ve Deniz de bizden bir süre sonra yola çıkmışlar .Dikili'de buluştuk :)
Güzel bir haftasonuydu.Özlemişiz, doğayı, denizi, orada olmayı..
Kahvaltı ardından keyif kahveleri içilirken İrem ve Deniz başladılar klasik sorularına " denize ne zaman gitces ?"  onları oyalamak zordu.. Deniz pırıl pırıldı , içinden çıkmak istemedik..
Öğleden sonra dinlendikten sonra arka bahçemize çıktık, vişne ,kiraz , kayısı topladık.Bu kez kilolarımdan kurtulmanın da etkisi ile ağaca ben çıktım :))
zaten bir kısmını toplayacaktık , epey eğlendik bahçede..
Mangal hazırlıkları başladı, soğuk biralar yeryüzüne çıktı ;) yaz gelmiş dedim o an :)
Akşam yemeği sonrası çarşı fethedildi, sahil yürüyüşleri yapıldı.Yorgunluktan bitap düşüp anında uyundu eve dönüldüğünde :)
Pazar günü dönüş sıkıntısı vardı sanki herkeste, annem orada kaldı , bizim de içimiz..
Çocuklar bu son günümüz dediler ve dal çık dal çık su kuşu oldular iyice.Akşamına da evimizdeydik işte, İrem ve Mustafa iyice kızarmışlar kremlenmelerine rağmen .. ben dün gölgeden çıkmadım pek, kitap okudum  kumları sevdim geldim :)
Biraz bizden kareler..

bahçe mahsulü vişneler

hep bana toplattılar

dizi dizi eğlence

eşimin gözü ile Dikili geceleri :)

ho hoyt ağaçlara tırmanırmışım ..