13 Ağustos 2012 Pazartesi

haftasonu özeti -Karaburun

Cumartesi sabahı simit sarayında bir kahvaltının ardından Karaburun'a doğru yola çıktık.Kardeşim Burcu , eşi , Deniz oğlan ve arkadaşları orada tatilde idiler.Alper 'in daldığı dalış merkezinin bulunduğu Mimoza koyunda buluştuk.

Artık arkadaştan öte kardeşim dediğim Özgül de ailesi ile bize katıldılar.Çocuklar sudan hiç çıkmadı :)
Biz de gözlük ve şnorkel ile suyun dibini inceledik ve harikaydı.Bu benim için ilkti.
Profosyonel dalış ekibi yanımızdan geçerken " siz ne yapıyorsunuz böyle o nedir " dedikçe güldük hiç alınmadık :) Çocuklar özgürce debelenirken biz kızlar Özgül Burcu ile hem yüzdük hem sohbet ettik , çok eğlenceliydi gün nasıl geçti anlamadık..
Akşamüzeri Özgül'ün annesi çaya bekliyordu, ah Behiye teyzecim  sen nasıl bir masa hazırladın bize akşam yemeği yiyemedik, ellerine sağlık çok güzel ağırladı bizi..
Çoluk çocuk merkezdeki Nergiz Cafe'ye gittik .Orada Banu ile buluşacaktık.
Banu, bizim Amerikalı Banu :)) On sene önce tanışmışız bir bebek forum paylaşım sitesinde.. Çocuklarımızın ilk adımlarını, okullarını paylaşmışız önce , sonra hayata dair ne varsa..
Tesadüf kendisi Karaburun'da tatil yapıyormuş ailesi ile.Benim burada olduğumu face sağolsun okuyunca ortak bir arkadaşımızdan telefon numaramı alıp arası buldu beni :) nasıl memnun oldum ..

Burcu ayrı ısrar etti, Özgül ayrı kalmamız için, ama biz günübirlik program yapmıştık ve gece geç saatlerde de döndük evimize..

Pazar günümüz kah dinlenerek kah mutfakta geçti, a bir ara kuaföre gittik kızımla saçımı boyattım geldik.
Elimdeki Zahir'i okumakta zorlanınca Neşter Müziğini almıştım araya onu bitirdim, Zahir'e devam ettim..

Uyumadan önce İrem halası için bir resim çalışması yaptı ben de hem ona meyve yedirdim, hem renk seçimine fikir vermek sureti ile birlikte güzel vakit geçirmenin tadını çıkardım :)
Uzun özet oldu :)

şimdi Karaburun ve dostlardan  kareler..
Mimoza Koyu'nda balık çocuklar Deniz,İrem ve Zeynep

Özgül'Üm




Banı ile ben :)
Çocukların ilgi odağı tıytıl ..











2 yorum: