16 Eylül 2013 Pazartesi

hafta sonunundan kalanlar

Bu hafta sonunu evde geçirdik sayılır :) Komşu annemle komşu kardeşim birbirimize gidip gelip durduk.Cuma akşamı babaannemizdeydik, özlemişiz.Cumartesi sabahtan kahvaltımızı yaptık, baba-kız pazara çıktılar ben anneme uğradım , sonrasında evdeydik, İrem'İn keyfi yoktu.uyudu ,ben de kitap okudum , frınge izledim.İrem uykudan nezle ile uyandı.Okul başlayalı bir hafta oldu ilk soğuk algınlığı da kapımızı çaldı.Teyzesi kek yapmış, gittik ki, Deniz de hasta ..kuzularım ikisi de perişandı iki gündür.
Akşamına  bizim için klasik halini alan balık akşamıydı, annem ve Burcuların da katılımı ile hoş bir akşam geçirdik.
Pazar sabahı annem güne domates rendesi ile uyanmış, " işim uzun sürebilir , Mustafa kapaklar için acele etmesin " dedi..Kıyamam anneme 15 kilo domates almış uğraşmaktaydı ..Hepimiz yine onda toplandık domatesleri bir güzel şişeledik..Tek kullanımlık olmasını istediği için soda şişesi tercih etmiş kendisi :) Mustafa kapaklama işlemini yapınca şişeler kazanda kaynamaya başladı..Biz evlere dağılıp annem" pizza söyledim haydi gelin" dediğinde gözlerimiz parladı ve yine annemdeydik..
Öğleden sonra Özgüller geldi bize , çay içip sohbet ettik ama kuzular yine halsiz ve burun silmekteydiler..
Akşamına Deniz ateşlendi , bugün okula gidemedi ..İrem burnunu siler durumda yollara düştü..
Bense şimdi buradan iki kuzum için yüreğim pırpır umarım çabucak iyileşip koşturmacalı günlerine geri dönerler..


kuzularım..


İrem çok yardımcı oldu ;) 


hem yaparım hem yerim :)




Hafta sonu başladığım kitabım 




ve Frınge, işler karıştı ..






3 yorum:

  1. geçmiş olsun hayatım... İnşallah bian evvel iyileşir.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, mevsim geçişleri hastalığa davetiye çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler :)
    iyileşmeye çalışıyoruz :)

    YanıtlaSil