13 Eylül 2013 Cuma

okul günlükleri üçç ve bana hergün pazartesi :)

Okul günlükleri üç dedim ama bugün 4.günleri okulda.İlk iki gün gidip kırtasiyelerini bıraktım okulu bir kolaçan ettim ve dün gitmedim artık okula.
Bina ve işleyiş yerinde , herşey yeni olduğu için pırıl pırıl bir okul..Çocuklar da öyle hepsi birer çiçek.İrem de Deniz de arkadaşları ile tanışıp kaynaşma aşamasındalar.Kahvaltı ve öğle yemeklerini de sevdiler.Gerçi kahvaltıya yetişemediler birkaç kez servis düzene oturmadı henüz.O da olacak sırayla ;)

Öğleden sonra 16,10 da çıkıyorlar 17,00 gibi evdeler.

İkisi de birbirini bekliyor sözü bitsin de sıra bana gelsin anlatayım diye :) Yine annemde toplaşıyoruz sonra evlere dağılıyoruz.Annecim sağolsun yemeksiz de bırakmadı bizi :)
Dün temizlik yaptırdım evde.Ama baştan aşağı, çekmeceler, dolaplar her yer elden geçti..Oh içim rahat..
Bu hafta pazartesi çalıştım , ara günler evde bugün sabah işe gelirken pazartesi gibi geldi haliyle :)

Haftada böyle bir çalış bir tatil olsa ne iyi :)) çok şey istiyorum sanırım..

ve tatil ve yaz sonrası bir de diyet günlüklerim serisi başlayacak sanırım :))

Gündemi de takip ettim tabii, içim buruk yüzüm düşük izledim olanı biteni..

şimdi iş güç beni bekler, bir sonraki pazarteside görüşmek üzere :)

yazımızı okullu çiçeğim ve böceğimle kapatayım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder