17 Eylül 2013 Salı

yağmurun gelişi ve toprak kokusu

                  Eylülün gelmesiyle birlikte sonbahar kendini hissettirmeye başladı.Dün akşam yağmur beklentisi vardı .Eve girerken havada bir değişiklik yoktu.
                 Akşam bir ara ince bir esinti geldi , ardından toprak kokusu .yer gök kahverengi..
ara sıra çakan şimşeklerin aydınlatması ile aydınlandı odamız .Işığı kapatmış , bilgisayar ekranından yayılan ekran ışığı ile dizi izlemekteydim. Bu ışıltı da  olmasa ıssızlığın ortasındaydım sanki..
                 Huzur dedim , iç geçirdim, derken fırtına çıktı .Önce perde isyan etti, daracık aralıktan savruldu rüzgarın peşisıra .. Sonra sesi geldi pencere , kapı aralarından .. Aralıklardan dışarıya bakayım dedim, toz karıştı gözlerime ve şimdi hiçten durduk yere ıslandı kirpiklerim..
                 Havanın düşündürdükleri neydi ; hafif yağmur , toprak kokusu , doğa kendini hatırlattı ,ruhlarımız dingin ..Derken fırtına , yüreğimiz köpürdü sanki!
                 Her anımız aynı olmuyor tabii..ruh geçişlerimiz var bizim, duygu patlamalarımız..İnsanız .. ne mutlu ki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder