1 Mart 2013 Cuma

Ayşegül 'üm göndermiş okuyalım diye ..



Nasıl mutluyum şu an anlatamam ..

Geçenlerde  blog arkadaşlarımızdan sevgili  annemahsustan  ile eş zamanlı okuma etkinliği gerçekleştirdik.Çok da zevkliydi bizim için, paylaşımlarımızı çoğalttı ve müthiş keyifliydi.
Bunu sürdürmek istedik  ve Ayşegül'den bugün bir paket aldım ,ağzım kulaklarımda ,latte eşliğinde başlıyorum okumaya..Teşekkür ederim minik notların arkadaşlık edecek bana ;)
Ece Temelkuran ve Düğümlere Üfleyen Kadınlar ...

13 yorum:

  1. Sevindim: )
    Çok da güzel poz vermişsin, bayıldım: )

    Seninle aynı kitapları okumak benim için bir zevk.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik, keyifli okumalar kızlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah sen daha gitmedin mi?

      Sil
    2. Canım Pazar günü akşam gidiyorum. ::))

      Sil
    3. teşekkürler Gülşahcım, bir dahakine hep beraber okuyalım :)

      Sil
  3. Ne güzel :) Bende paylaşmıştım bu kitabın tanıtımını :) Bol bol kitap okumalarr :D

    YanıtlaSil
  4. ne güzel :) ben de merak ediyorum bu kitabı,okuduktan sonra bekliyorum yorumlarınızı ...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel dostlarla eş zamanlı kitap okumak. Ben de elimdekini bırakıp buna mı başlasam acaba? Fakat benim okuduğum da çok güzel; onu da tavsiye ederim.
    Hafta sonun güzel geçsin Gonca'cım :)
    Bu arada Cafe latte görüyorum kitabın yanında; bayılırım :))

    YanıtlaSil
  6. Bloglar insanları daha paylaşımcı yaptı ya da içimizdeki paylaşımcı ruh uygun platform buldu :)

    YanıtlaSil