1 Mart 2013 Cuma

Mart kapısı aralandı

evet bugün mart ayı başladı , mart kapıdan baktırır sümbül ,leylak ,papatyalar açtırır ..
Oh baharı çok seviyorum .Hayallerim renkleniyor, umutlarım yeşeriyor .
Ne gam kalıyor ne keder ne hüzün ..
Bol görselli bu yazıya başlıyorum :)
Gece geç yatıyorum , the Mentalist izlerken kendimden geçiyorum sanırım.. Sabah uykusuzluk bir kırıklık vardı bünyede. Günün ilk neşesi imzakarın ile geldi, sonra mail grubumdaki arkadaşlarımın varlığı, yakın bir arkadaş ,ile yapılan günün ilk sohbeti derken uyum sağladım gitti.
Takvimlere bakıyorum iş yerinde odamda hepsi yenilenmiş, yeni bir ay , yeni sayfalar açılmış.Umarım hepimiz  temiz bir sayfa açarız geçmişe dair ;)

ne diyordum görseller evet nereden başlasam; ilk baharın renkleri diyelim mi ;)


evde İrem ve eşim tarafından sulanıp beslenen ilk bahar müjdecisi :



Dün yürüyüş sırasında topladığım papatyalar 


Bu da bizim evin bahar rengi ;) İRemimiz ..




İzmir 'e bahar düşünce herkes sahillerde alır soluğu , Bostanlı Sahil'den görüntüler..
çekimler tabii eşime ait..






Derken ; haftasonu da geldi.Bu akşamdan başlayan tempomuz umarım bahar havası ile birleşir ve verimli geçer.Bu haftasonu da yürüyüşlerime hız vermek istiyorum.İrem'İn kurs ve ders programları arasına gezme tozma sıkıştırırsak oh süper olur :)
Herkese iyi haftasonları dilerim.

8 yorum:

  1. Mailine bak, acaip kıskandım şu an seni: )

    YanıtlaSil
  2. iyi hafta sonları canım :))
    o güneşli havayı bende istiyorum bu hafta sonuna ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de güzel ,güneşli günler dilerim :)

      Sil
  3. nasıl hasretle beklemişiz Mart'ı değil mi?
    benim de ayımdır Mart,hem bahar habercisi,hem de doğduğum ay olduğundan...
    mutlu haftasonları sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel, siz de bahar çocuğusunuz demek ;)
      güzel günler dilerim.

      Sil
  4. İreeemmm!

    el sallıyorum buradan! aehrauserh
    çok güzel.

    YanıtlaSil