29 Mart 2013 Cuma

Bİr limon,bir yumurta ,bir film ..










Zaman : Dün akşam ,iş çıkışı
Mekan : Annemin ev 
Oyuncular : İrem&Deniz kuzenler 
Yrd.Oyuncular :Bir limon ,bir yumurta ..

İşte bizim evin neşeleri bu karede :)



Bu nefis karenin ardından  İrem ile eve geçtik,  yine rutinimiz ders çalıştık , biraz oyalandık , o uyuduktan sonra ben de uzun zamandır izlemek istediğim hep ertelenen bu filmi izledim.
Başka Dilde Aşk ..
Harikaydı, Mert Fırat ,Saadet Işıl Aksoy tam not almışlar bu film ile zaten.Ama yan karakterler ve yaşamları da hayli güzeldi.
Lale Mansurun performansını hep beğenirim, Emre Karayel her tür role uyabilecek bir oyuncu ;)
Ayrıca barmen Cem rolünde Ulaş'ı görmek de güzeldi ;) Ulaş  benim kimya öğretmenimin oğlu, daha bizler  küçükten belliydi  iyi bir oyuncu olabileceği ;)




3 yorum:

  1. Limon değil o ayva resmen: ))

    Fİlmi ben de çok beğenmiştim, hiç gözümüze sokmadan verdiler çokca mesajı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam aradığım ifade buydu Ayşegül,gözümüze sokmadan birçok mesaj verildi , tam tadında ,kararında ;) bu filmi artık ertelemeden izlemem senin sayende oldu teşekkürler :)

      Sil
  2. Ahh o limonları bilmez miyim. :))
    Filmi geçen sene izlemiştik ve çook beğenmiştik bizde Gonca'cım. Gerçekten de Mert Fırat çok iyi, kaliteli bir oyuncu. Hele ses tanu ve mimikleri beni çok etkiliyor.
    İyi çalışmalar canım.

    YanıtlaSil