11 Mart 2013 Pazartesi

geçmiş günlerin bilançosu



Bazen durağanlaşıyor insan.O da bir ihtiyaç, duyguların,düşüncelerin inzivaya çekiliyor.Hayat devam ediyor tüm olan biteni ile..
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutladık cuma günü.Biz günün anlam ve önemini biliyoruz zaten, İrem'e de bahsedeyim dedim, baktım henüz erken..
Şirkette çalışan nadir bayanlardan biriydim o gün , kırmızı karanfil klasiğimizdir şirkette onu kabul buyurduk..
İşe güce dalmışken baktım Musticim minik bir bahar demeti ile geldi, anlarız biz birbirimizi, biliriz kıymetimizi ;)

En güzel çiçekler İrem'den geldi, bu günleri hatırlayıp kutlaması ,düşünmesi,dillendirmesi bile güzel ;)


bahar ..

İremimin  rengi tabii ki mor :)




Cumartesi günü yenilenme zamanı idi.İrem'İ kursa bırakıp kuaförde aldım soluğu bir gelinbaşı bir ben sabahın köründe :D
yaşasın kızıllık ! dedikten sonra İrem'İ aldım yeniden aynı kuaföre gittik, kızımın saçlarını biraz kısalttık , toparladık ,sonra anne-kız gezmesi yaptık.
Yağmur şiddetini arttımaya başlarken eve döndük..
Biraz derler ,ödevler, biraz keyf derken akşam oldu.Asteriks ve Oburiks izlendi keyifle :)
Pazar  gününü yazmayacağımdır , çok yoruldum zira :(
neyse ki Pazartesi !!









HErkese mutlu haftalar :)

5 yorum:

  1. kızıl güzel olmuş :))
    yakışmış sana ;)

    Mutlu haftalar canım

    YanıtlaSil
  2. saçlar güzel olmuş bende yeni bir renk arayışındayım açık olsun istlyorum ama karar veremiyorum

    YanıtlaSil
  3. Kızılı ben de seviyorum :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan...iyi haftalar..

    YanıtlaSil