18 Mart 2013 Pazartesi

haftasonu bilançosu

sorsalar hafta sonunuz nasıl geçti, nasıl bilirdiniz diye ?
kardeş kokulu günlerdi derim ;)

cumartesi günü İrem kursa gidince bende bir hamaratlık bir işlenme hasıl oldu.Geçirdiğim gribe savaş açmış kolları sıvamıştım artık . Ev işlerimi bitirip oturmuştum ki, kardeşim Burcu aradı.Oğlu, Deniz cumartesi sabahları okulun spor kursunda.Cuma akşamı Mustafa ve Deniz sözleşmişler , cumartesi kurs çıkışı bize gelmesi konusunda.Burcu 'ya e hadi al çocuğu da gel dedim.Dersleri , ödevleri diyecek oldu.Onları da al gel oyun arası yaptırırız dememle mutfağa koştum.Her çocuğun rüyası nuhun Ankara makarnası derken, annem aradı , çocuklara tavuk yaptım, pilavı ve çorbası ile dedi. Eh makarna bekleyebilirdi.Ben ne yaptım bir kek çırptım :) Üzerine evdeki tuzlu bademlerden koydum diye çok güldüler ama yakışmıştı güzel olmuştu gnam gnam tükettiler :D
Çoluk çocuk toplaştık ben içtiğim ilacın etkisindeyim sersem gibiyim ama İrem ile odasına girdik , biraz matematik ,türkçe çalıştık.O ara Deniz de annesi ile salonda okuma yapıyordu..
Alper de iş çıkışı bize geldi.Mustafa bize pazardan çeşit meyve, sebze ve balık taşımış ..balığı kızartmış bize de afiyetle yemesi kalmış :)
Bİr ara evin hali tam şenlikti ama..

Pazar  sabahı erkence uyandık, hazırlandık çıktık.Bugün eşimin ablası Sebuş'umuzun doğumgününü kutlayacaktık..
Buca'da kahvaltı masasında toplandı kardeşler,çocuklar.. Ardından pastanın kesilmesi , açıkhavada yapılan hoş sohbetler ile geçti.Ama ben hastalığın bana bıraktığı bu sersemlik hali ile başetmeye çalışıyordum ve biraz keyfim kaçıktı..

Eve dönüş benim için mutfak İRem için türkçe çalışmak demekti ..
Haberler başlayana dek mutfaktaydım ve haber izlerken de ütü yapıyordum..

Nihayet survıvor başladı ve ilk izlenimlerle mırıl mırıl izledik ailecek..
Gönüllüler  kaslı maslı, iddialıydılar ama ünlüler dişli çıktı :D

ve ben the mentalist 5.sezona geçiş yaptım , ama geç yattım..şimdi bu hastalık nasıl geçsin değil mi bünyeden ,dinlenmeden ..neyse ki Pazartesi !

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun...
    Bu halinle pek hareketli geçirmişsin hafta sonunu: )

    YanıtlaSil
  2. iyileştim :) haftaiçi dinleniyoruz :))

    YanıtlaSil