4 Mart 2013 Pazartesi

Bahar yazıları

yazmayı seviyorum.
aşağıdaki resmi az önce çektim.Bahardalı çok severim.Yürüyüş yapıp döndüm masama..
Haftasonu  sezonu açtık , ilk pikniğimizi yaptık.İrem kursa gittiğinde ben yürüyüş yaptım.Hava o kadar güzeldi ki içeri girdiğimde eşime " haydi İrem'İ alıp vuralım kendimizi doğaya " dedim.İrem 'e sürpriz oldu.Çİçekliköy bize en yakın mekan, girişinde de hazır mangal ve yiyecek marketi imkanı sağlıyorlar.Mangalımızı yaptık, karnımızı doyurduk , oradan çiçek toplamaya niyetle epey dolaştık.
Eve döndüğümüzde açık hava çarpmış , hepimiz bir köşeye dağılduk ,  iyice bir ev keyfi yaptık.

İrem'İn binbir çiçek demeti                                    Kızım mangal başında ;)

Pazar sabahı geç vakit kalkıp kahvaltımızı yaptık, annem de katıldı bize ,seviyorum pazar sabahı evde kurulan sofraları ..Her defasında değişik bir şeyler yapmaya çalışıyorum, gözleme, krep gibi ..Bu pazar ekmeklerin üzerine bir dilim kaşar, salam ve domates koyup ızgara kısmında kızarttım.Çok pratik oldu ve kısa sürede ;)

İrem sürekli ödev yapıyordu.Ondan çok ben sıkıldım , arada mutfağa kaçamaklar yaptık .Bir yandan  yemekle uğraşırken bir yandan da bisküvili,pudingli pasta yapıyordum ki ,İrem imdadıma yetişti ve bu pastayı o yaptı :)

Sıkıldığımız anlarda ilginç görüntülere sahne oldu bizim ev ..İşte banyo sonrası yüz kremi ve pantolon kemeri ile kızılderili şefi İrem karşınızda :D

Dün akşam İrem uyuduktan sonra başladım dizimi izlemeye.The Mentalist 3.sezon finali iki bölümden oluşuyordu.Çok çok güzel bir finaldi.Genelde final bölümü hüzün yaratır insanda değil mi , hani sevdiğiniz diziye ,oyunculara bir süre veda zordur.Ama ben tam aksine heyecan doluyum.Çünki geriden geliyorum ya, 4.sezona geçeceğim bu akşam sabırsızlanıyorum ;)

Bu arada kitabıma başladım giriş kısmındayım , ama kelime oyunları sarmaya başladı beni :)

Geçen haftanın en önemli olayı İRem'İn uzay kampı ziyareti idi.Bu geziler çocukların özgüveni açısından da çok önemli ;)

Bu yazımı geçenlerde nette dolaşan ve çok beğendiğim bir kare ile sonlandırıyorum .Mutlu haftalar olsun ..