13 Nisan 2012 Cuma

12.gün yine diyet :)

Diyette 12.günümdeyim.Bu kez olayım sadece diyetle kalmadı , bol bol yürüdüm :) Eşim hep isterdi servisten belirli bir noktada inip yürüyerek gidelim eve diye.Ama ben hareketin hiçbir türünü sevmeyen bir insan olduğumdan hep karşı çıkardım.Dizlerimde kıkırdak aşınması var ve çok yürüme demişti doktorum.Kilo da ver demişti ama ;)
Sonuçta kendimi yormadan , zorlamadan sağlık için , mutluluk için yürümek sloganı ile çıktık yola işte o gün bugündür yürüyüşlerimizi yapıyoruz :)

Dün listem:
Kahvaltı : 1dlm.tahıllı ekm+1dlm.peynir+domates
ara : sade neskafe
öğle yemeğim : yarım pors. nohut yemeği  + yoğurt
ara : meyveli yoğurt + portakal
ara: diyet bisküvi
akşam yemeğim : yoğurtlu ıspanak

tabii şimdi bu 12 gündür bu tip yiyeceklerle beslenirken elimi sürmediğim mamalar da oldu :) Annem sağolsun ;)

enginar dolması, mantı, tavuklu pilav , tiramisu , ıslak kek :D bunları kızım için yapıyoruz zaten ve ev halkı için :) Ama ben yemedim irade işte budur ! :)) hehe

sevineyim tabii boşa değil bu sabah tartıda 63,100 gördüm ben :) 65 ile başladım hedefim 61 ;) iyi bence :)

Mutluyum , hafta sonu kitap fuarında olacağım için içim kıpır kıpır :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder