24 Nisan 2012 Salı

MİM 'lendim.



 Sevgili Düş Kızı  mimlemiş , teşekkürler  , zevkle yanıtladım.


1- Blogunu ne sıklıkta kontrol ediyorsun?
 Her gün sabahtan bir açıp bakmaya gayret ediyorum.Gün içinde paylaşımlarda bulunuyorum ve bazen de akşamları  bakıyorum..


2- Blogunun en çok neresini seviyorsun?
İzleyici yorumlarını seviyorum , onlara  cevap yazmak hoşuma gidiyor. Ayrıca arkadaşlarımın paylaşımlarını okumaktan çok zevk alıyorum .


3- Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Mesai saatlerimde ara verdiğim anlar bloğumla ilgileniyorum, maillerim, gazete haberleri epey zamanımı alıyor.Akşamları ise paylaşım sitelerine giriyorum facebook gibi , bir de tv dizilerimi bilgisayar üzerinden izliyorum ..


4- Şu sıralar en çok dinlediğin şarkılar?


Halil Sezai 'yi bıkıp usanmadan dinlerim :) Kızım sayesinde Model , Sertab dinliyorum..ve bir de işyerimde Dido ,Kitaro ,Dire strais dinlerim.


işte bir mim de böylece  yanıtlanmış oldu :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder