14 Nisan 2012 Cumartesi

haftasonu ve uçurtma ödevi

Güzel bir cumartesi  günüydü.Diğer bloğumda paylaştığım gibi kitap fuarındaydık.Kitaplarla ve kitap severler ile dolu dolu bir gündü.Akşam yemeği ve sonrası ikramları eşim üstlenince gün benim günüm oldu :)
Kızım da monsterhigh dergisine gömüldü bu saat oldu, okudu,çizdi, kesti yapıştırdı derken uyudu kaldı.
Yarın  babası ile uçurtma yapacaklar, proje ödevi bu, anneler günü uçurulacak bu uçurtma kızımla bana özel olacak.Bir de mektup yazacak ama onu görmedim ben sürpriz sanırım ;)Uçurtma aşamalarını buradan paylaşacağım ki bizim gibi anne babalara faydamız olur belki ..
Cuma günü uçurtma araştırmaları yapıldı.Bugün malzemeler temin edildi.Bakalım yarın uğraş var evde :)
Ben , ev işlerim, ütülerim, elmalı turta , pazar klasiği enginar dolmasını yapar yine bu saatler yorgun düşerim :) Olsun sıcak evim, kek kokusuna ve ütü buharına karışınca bir küçük mutluluk sarıyor içimi, anlatılmaz ,yaşanır :)
meşhur monsterhigh kızlarımız
Herkesin haftasonu güzel geçiyordur umarım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder