6 Nisan 2012 Cuma

sınav haftası ..

Sevgili mavi umut da yazmış sabah , bu haftasonu açıköğretim fakültesi sınavları var.Eşim de ben de ikinci üniversite olarak okuyoruz.Onun ki fotoğrafçılık, benim işletme.2.sınıfız bu yıl ..
Bir renk kattı hayatımıza bu sınavlar, kızımla geçen h.sonu birlikte test çözdük, yarışıyoruz sözde şakayla karışık      
bahane ile o da epey test yaptı ;)
Hepimize başarılar dilerim .Umarım bu sınavlarda başarılı olur , baharın tadını çıkartırız.
Zaten İzmir Kitap Fuarı haftası gelmiş çatmış ,  keyfime diyecek yok :)

Diyet mi ne oldu ? yoook yalan olmadı aynen devam ediyorum ..

2 yorum:

  1. derslerınızde basarılar bende ısletme okumustum ancak calısınca gecılıo soruları kafadan sallayınca gecılmıo denedım ıspatladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler , sınav öğleden sonra olunca ne kötüymüş, e ben sabahtan yoruldum :))

      Sil