16 Nisan 2012 Pazartesi

Tchibo Hobi Zamanı

günaydın , sevgili pazartesi .. Hafta sonu nasıl geçti anlayamadım bir pazar daha olsa yetmeyecekti bana.Dün İrem ve Mustafa tüm gün uçurtma imal edip uçurtmaya çalıştılar.Faaliyet örtümüzü serdik , malzemeleri taşıdık sonrasında ben klasik pazar mutfağa kapandım :) Ama içeride hummalı bir çalışma vardı.İlk uçurtma bittiğinde deneme sürüşüne çıktılar.Pek de başarılı olamayınca ikinci imal edildi.Tüm yorgunluklarına rağmen ikinci deneme sürüşüne de çıkıldı.Bu kez göklerin hakimi oldular :D İrem mutlu döndü.Yemek sonrası survivor izlemek için toplandık yine salonda artık dinlenebilirdik .
Ben mi ne yaptım bu arada mutfaktan çıktım canım , ütülerim vardı :) Evde olunca iş bitmiyor ..
Bu arada ilginç nisan yağmurları bastırdı , gün güneşlik bir bakmışsınız yoğun bir yağmur geçişi , bir ara  yaptım kahvemi ,aldım kitabımı yağmur da miss günün en keyifli anıydı.
Tabii İRem'le uçurtmasının süslemelerini yaptığım anlar da çok zevkliydi.Evde çok fazla faaliyet malzemesi bulunur , İRem hiç boş durmaz çünki ;)
Proje ödev notu alınsın hele bir paylaşacağımdır uçurtmayı da ;)
Faaliyet demişken, ben el becerisi olan biri değilim , iğne iplikten de hiç hoşlanmam :( sevmem ve yapamam yani bilmiyorum istek de yetenek de yok maalesef :( Ama yapılanlara da yapanlara da bayılırım :)
Bizim İrem kime çekti bilmem bu konuda ama becerikli ve yaratıcıdır.

Bu sabah Tchibo Hobi Zamanı konseptini görünce hemen inceledim.Hobi severler için harika ürünler var , İrem görse bayılır :)
Bir göz atın derim ;)










Bunlar İRemin ilgileneceğini düşündüklerim, resim, tekstil boya , ve daha niceleri var burada .

2 yorum:

  1. Merhaba, bunlar tam benlik ve benim çocuklara göre:)Uğramak lazım bu hafta demek ki:)

    YanıtlaSil