9 Nisan 2012 Pazartesi

hüzün ..

Bir pazartesi sabah uyanmak ayrı bir dertken , akşam Behzat Ç. ile buluşmamız ve dolayısı ile veda uzadığı için uykusuzluk da eklenince iyice çökmüş işe gelirken , aklımda hep Ece vardı..
Minik Ece dün annemlerin sokağında cenazesi kaldırılırken bu olaydan haberim yoktu.Akşam internet gazetelerinde okudum..Bakıcısının kocası boğmuş :( 7 yaşında bir melek..
O kadar sıkıldım , üzüldüm ki bu olaya..
Psikopatların elinde yok olan hayatlara biri daha eklendi işte. Yattığın yerde rahat uyu minik Ece , dualarım seninle .
Derken ,  az önce Meral Okay'ın vefat haberi  geldi :( Hasta olduğunu bile bilmiyordum.İkinci bahar  sonra , Asmalı Konak'la girdi hayatıma , keşke çok önceleri tanısaymışım dediğim birikimli güzel insan..
Send de rahat uyu , kalbimizdesin..

2 yorum:

  1. Hay allahım ya, gel de bakıcılara güven şimdi. Walla bazen idam yasağı kalksın diyorum...

    TV ile tek bağlantım olan Behzat Ç.ile 3-4 bölümdür ayrıyız, hiç vaktim olmuyor izlemeye, geçen akşam bakayım dedim ama çok sıkıldım...

    Güzel günlere diyelim... Umutla...

    YanıtlaSil
  2. Arada çıkıyor işte, hepten güvensizlik de toplumu kötü yerlere sürükleyebilir :((
    Umutla, sevgiyle..

    YanıtlaSil